Call4Service
Kontaktformulär
040 - 690 46 00 Telefon – Växel Välkommen att ringa vår växel för hjälp
Nyhetsbrev
Stage Logistiksystem
Varsomhelst, närsomhelst – alltid redo

Logistiksystem

Vi förenar tillverkarkompetens med erfarenheten och expertisen av en totalleverantör. Från projektering och implementering till service och support av våra medarbetare i kundtjänst. Vi fixar det! 

Vi är där för dig, dygnet runt!

Vid fel som begränsar systemets prestanda, kommer vi direkt. Vi tillhandahåller tillförlitligt stöd, vilket garanterar anläggningens tillgänglighet. Våra programvaruexperter i det centrala supportteamet har många års erfarenhet och kan ge omedelbar hjälp på distans. Och skulle de mot förmodan inte kunna göra det, finns en av våra kvalificerade servicetekniker på plats inom kortast möjliga tid. Detta kan vi säkerställa tack vare vårt nära globala servicenätverk. Naturligtvis gäller våra enhetliga höga kvalitetsstandarder över hela världen. Du kan vara säker på att driftstopp inom ditt logistiksystem reduceras till ett absolut minimum. 

Content Logistiksystem

En översikt över vår produktportfölj

Skräddarsydd service och support

Det nära samarbetet mellan den centrala support-hotlinen för programvaror och styrteknik och servicen på plats garanterar hög systemtillgänglighet och en smidig drift av ditt logistiksystem. Du fokuserar på ditt företag och vi tar hand om ditt lager. 

Fördelarna med service och support för logistiksystem i överblick:

  • Hög processäkerhet genom garanterad anläggningstillgänglighet.
  • Maximal kostnadssäkerhet och -transparens tack vare individuella service- och supporterbjudanden.
  • Tidsbesparing tack vare att endast en kontaktperson har hand om ditt logistiksystem.
  • Ökad livslängd för ditt system genom regelbundet underhåll och testning av ditt system.
  • Förbättrad prestanda ger dig mer tid att fokusera på din kärnverksamhet. 

Service för logistiksystem

Med vår service för logistiksystem är du alltid på den säkra sidan

När som helst, var som helst och på kortast möjliga tid ser vi till att all din utrustning är i gott skick, så att ditt logistiksystem fortsätter att fungera smidigt hela tiden.

Vår service omfattar följande tjänster:

Alla dessa tjänster är individuellt anpassningsbara.

Vi hjälper dig gärna att hitta den bästa lösningen för dina behov. Boka ett möte nu!


Support för logistiksystem

Content Logistiksystem (1)

Alltid till din tjänst, vår dygnet runt-support för logistiksystem

Vår supportpersonal är din första kontaktperson vid ett fel eller om du har allmänna frågor om ditt logistiksystem. All supportpersonal har många års erfarenhet och kan ofta erbjuda en omedelbar lösning på de flesta av dina problem på distans. I de fall de inte kan göra det, kontaktar vår supportpersonal omedelbart en lokal servicetekniker på plats. Vid Jungheinrich går service och support hand i hand.
Vanligtvis svarar vi på viktiga supportfrågor inom några minuter och alltid inom en timme. Detta hjälper oss att minimera risken för driftstopp och garanterar bästa prestanda för ditt system alla dagar i året. 

Vi tillhandahåller support inom följande områden:

Content Logistiksystem Kort
Service_Technician_Action

Det globala Jungheinrich-nätverket – alltid i din närhet.

Varje dag ser över 4800 erfarna Jungheinrich-servicetekniker och totalt över 6300 anställda inom after sales världen över till att logistikverksamheten fungerar säkert och smidigt. Vi förlitar oss på vår kompetens som tillverkare såväl som på toppmoderna diagnostiska verktyg och mycket bra tillgång till reservdelar. 


Vi hjälper dig gärna att hitta den bästa lösningen för dina behov. Boka ett möte nu!

Har du några frågor?