Underhåll och service

Service och underhåll

Jungheinrich erbjuder ett omfattande eftermarknadsprogram

Förstora bilden med muspekaren

Förfrågan online

Grundegenskaper

  • Långfristig driftberedskap och investeringssäkerhet för ditt lagersystem
  • Hotline-rådgivning eller fjärrunderhåll/service på plats
  • Över 3000 egna servicetekniker över hela Europa

Våra kunders krav är grunden för våra framgångsrika servicekoncept med egna servicetekniker och partnerföretag. Vi erbjuder allt från teknisk rådgivning och fjärrunderhåll till service på plats. Inspektioner och underhåll, felsökning, åtgärdande av fel, reparationer och reservdelsförsörjning ingår i vårt omfattande eftermarknadsprogram.

Översikt över fördelarna

  • Individuella underhållskoncept för individuella behov

Visa fördelarna i detalj

Fördelarna i detalj

Individuella underhållskoncept för individuella behov

Tjänsterna kan avtalas var för sig eller som ett servicepaket för våra kunder. Jungheinrichs serviceorganisation har ett heltäckande nät med egna servicetekniker över hela Europa. Mer än 950 tekniker i Tyskland och ca 3 000 i hela Europa säkerställer en lång livslängd på ditt logistiksystem.

Förfrågan online

Förfrågan online

Har du några frågor? Kontakta oss.

Fråga online direkt

Anmälan nyhetsbrev
E-SHOP